Turbo na 8V

Vytvořeno: 3. říjen 2015
Napsal Tydou
Pokud jste již slyšeli o turbu na C20NE (8V) tak jste slyšeli správně.





Fórem proběhla informace o pokusech zabudovat turbo do 8V tedy do motoru specifikace C20NE. Myšlenka to není nikterak nová a pravděpodobně jste již o tom slyšeli či četli ze zdrojů alespoň zahraničních.


A jak se k tomu staví sám autor? Takto:
No jednoho sluného dne nás napadla (ještě s kolegou) myšlenka že naprasíme turbo na C20NE, tudíž jsme sehnali oběť co nám dala auto a řekla chci tam turbo za každou cenu. Zasvítili nám očíčka a zajásali ručičky a začali pracovat mozkové závity, asi tak po měsíci jsme to vše vymysleli a dali se do práce (že to bylo práce málo sem psát nebudu páč bych kecal) udělaly jsme svody namachrovali tam turbo vše zapojili a seřídily a přišel první start. Kupodivu motor šlapal jako švícary šel perfektně do otáček no prostě jsme na sebe byly hrdi a začali nosit nosánky hodně vysoko. Všem bych vám přál zažít co ten motor na volnoběh dělal, nebudu přehánět když napíšu že to bylo Subaru WRC hadr. Odfukovalo to naprosto úžasně a sami jsme naší oběti záviděli. A přišla zkušební jízda, no nedá se to asi popsat skoro jsme začali lítat radostí do nebe, jelo to tak že při pouhém přidání plynu na trojku (ne přez spojku) to okamžitě začalo hrabat jak praštěný no prostě brutalita.

Ujeli jsme asi tak 10km a pak to přišlo, motor zdechnul, inu zastavili jsme a otevřeli kapotu a co vidíme, koule oleje a vody z chladiče, hlavičkama nám proběhlo nejdříve to klasické (a kurva) a už jsme šlapali pro lano. Doma pak vše rozebrali a mysleli a mysleli kde může být chyba. A přišli na to, je to velice jednoduché, ten motor a každej další kterej turbo neměl z výroby na to prostě nemá a nevydrží to a především to nevydrží písty, takže když by jste chtěli aby to fachalo, tak by vás to stálo strašnou spoustu peněz, ano byly by jste machři, ale myslím že rozumější bude sehnad turbovej motor a ten tam přeprasit, bude to 100%ní a daleko lacinější.

Postup a technická data jsem zatím záměrně nepíšu páč nás to stálo dost peněz a zatím si nejsem 100%ně jistej že to dáme úplně k ledu, kdyby se tak stalo, napíšu podrobnej návod na montáž a o všem na co si dát bacha (mnohokrát jsme ztroskotali na zdánlivé banalitě). Ale jestli máte dost motorů a nebo vám na něm nezáleží tak hurá dotoho.

Více se dozvíte v diskuzi z fóra.



autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 24.1.2004  

Dnes je
Kontakty

Předseda: MiTy
Forum: Mystique*
Web: Tydou