ozn. | barva drátu | popis pinu |
A | hnědá | kostra (zem) |
B | hnědá/žlutá | ECU - řídící jednotka |
C | hnědá/černá | automatická převodovka |
D | hnědá/červená | palubní počítač |
E | hnědá/modrá | není mi známo (dejte vědět) |
F | červená | +12V |
G | hnědá/bílá | obousměrná linka na data |
H | hnědá/modrá | alarm |
J | hnědá/šedá | 4x4 nebo TC |
K | šedá | ABS |
typ | popis chyby |
12 | Začátek zkoušky |
13 | Lambda sonda - bez napětí |
14 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš nízké napětí |
15 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš vysoké napětí |
16 | Čidlo (klepání) detonačního spalování - bez napětí |
17 | Čidlo (klepání) detonačního spalování - žádné použitelné signály |
18 | Poškozený počítač klepání - žádné použitelné signály |
19 | Induktivní impulzní čidlo - chybný signál o počtu otáček |
21 | Potenciometr škrtící klapky - příliš vysoké napětí ( > 4.8V) |
22 | Potenciometr škrtící klapky - příliš nízké napětí ( < 0.1V) |
25 | Vstřikovací ventil 1 - příliš vysoké napětí |
26 | Vstřikovací ventil 2 - příliš vysoké napětí |
27 | Vstřikovací ventil 3 - příliš vysoké napětí |
28 | Vstřikovací ventil 4 - příliš vysoké napětí |
29 | Vstřikovací ventil 5 - příliš vysoké napětí |
31 | Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor |
32 | Vstřikovací ventil 6 - příliš vysoké napětí |
35 | Regulátor sání při volnoběhu - žádná nebo chybná regulace počtu volnoběžných otáček |
38 | Lambda sonda - příliš nízké regulační napětí ( < 90mV) |
39 | Lambda sonda - příliš vysoké regulační napětí ( > 1.1V) |
44 | Lambda sonda - palivová směs je příliš řídká |
45 | Lambda sonda - palivová směs je příliš hustá |
46 | Čidlo teploty motorového oleje - příliš nízké napětí |
47 | Čidlo teploty motorového oleje - příliš vysoké napětí |
48 | Napájecí napětí - příliš nízké (3min po startu < 10V) |
49 | Napájecí napětí - příliš vysoké ( > 16V) |
51 | Programová chyba v paměti PROM |
52 | Koncový stupeň kontrolky motoru - příliš nízké napětí |
53 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš nízké napětí |
54 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš vysoké napětí |
55 | Poškozená řídící jednotka |
56 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš vysoké napětí |
57 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš nízké napětí |
61 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš nízké napětí |
62 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš vysoké napětí |
69 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš vysoká ( > 140°C) |
71 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš nízká ( < -35°C) |
73 | Měřič hmotnosti vzduchu - příliš nízké napětí |
75 | Kontrola kroutícího momentu - příliš nízké napětí |
79 | Signál maximálního zatížení (TC) |
81 | Vstřikovací ventil 1 - příliš nízké napětí |
82 | Vstřikovací ventil 2 - příliš nízké napětí |
83 | Vstřikovací ventil 3 - příliš nízké napětí |
84 | Vstřikovací ventil 4 - příliš nízké napětí |
85 | Vstřikovací ventil 5 - příliš nízké napětí |
86 | Vstřikovací ventil 6 - příliš nízké napětí |
88 | Klima vypínací relé - příliš vysoké napětí |
93 | Hallův senzor - příliš nízké napětí |
94 | Hallův senzor - příliš vysoké napětí |
95 | Ventil horkého startu (ventil tlaku paliva) - příliš nízké napětí |
96 | Ventil horkého startu (ventil tlaku paliva) - příliš vysoké napětí |
97 | Zážeh/vstřik vypnut - příliš vysoké napětí |
113 | Plnící tlak - regulační chyba |
114 | Plnící tlak - regulační chyba - LL |
115 | Plnící tlak - regulační chyba - VL |
116 | Plnící tlak - regulační chyba - příliš vysoký |
117 | Ventil plnícího tlaku - příliš nízké napětí |
118 | Ventil plnícího tlaku - příliš vysoké napětí |
typ | popis chyby |
12 | Začátek zkoušky |
13 | Lambda sonda - bez napětí |
14 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš nízké napětí |
15 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš vysoké napětí |
16 | Čidlo (klepání) detonačního spalování - bez napětí |
19 | Induktivní impulzní čidlo - chybný signál o počtu otáček |
21 | Potenciometr škrtící klapky - příliš vysoké napětí ( > 4.8V) |
22 | Potenciometr škrtící klapky - příliš nízké napětí ( < 0.1V) |
23 | Poškozený počítač klepání - mimo rozsah |
24 | Signál o rychlosti vozidla - žádný signál |
25 | Vstřikovací ventil 1 - příliš vysoké napětí |
26 | Vstřikovací ventil 2 - příliš vysoké napětí |
27 | Vstřikovací ventil 3 - příliš vysoké napětí |
28 | Vstřikovací ventil 4 - příliš vysoké napětí |
37 | Koncový stupeň kontrolky motoru - příliš nízké napětí |
38 | Lambda sonda - příliš vysoké regulační napětí ( > 1.1V) |
39 | Lambda sonda - příliš nízké regulační napětí ( < 90mV) |
44 | Lambda sonda - palivová směs je příliš chudá |
45 | Lambda sonda - palivová směs je příliš bohatá |
48 | Napájecí napětí - příliš nízké (3min po startu < 10V) |
49 | Napájecí napětí - příliš vysoké ( > 16V) |
52 | Koncový stupeň kontrolky motoru - příliš nízké napětí |
53 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš nízké napětí |
54 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš vysoké napětí |
55 | Poškozená řídící jednotka |
56 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš vysoké napětí |
57 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš nízké napětí |
61 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš nízké napětí |
62 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš vysoké napětí |
69 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš nízké napětí |
71 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš vysoké napětí |
73 | Měřič hmotnosti vzduchu - příliš nízké napětí |
74 | Měřič hmotnosti vzduchu - příliš vysoké napětí |
75 | Kontrola kroutícího momentu - příliš nízké napětí |
76 | Kontrola kroutícího momentu - velká prodleva v zapalování |
81 | Vstřikovací ventil 1 - příliš nízké napětí |
82 | Vstřikovací ventil 2 - příliš nízké napětí |
83 | Vstřikovací ventil 3 - příliš nízké napětí |
84 | Vstřikovací ventil 4 - příliš nízké napětí |
87 | Klima vypínací relé - příliš nízké napětí |
88 | Klima vypínací relé - příliš vysoké napětí |
91 | Ohřev lambda sondy - příliš vysoké napětí |
92 | Hallův senzor - nesprávný signál |
98 | Ohřev lambda sondy - příliš nízké napětí |
typ | popis chyby |
15* | Senzor teploty oleje - vysoké napětí |
24 | Žádný signál o rychlosti |
31 | Žádný signál o počtu otáček |
32 | Chyba tlakového spínače |
33 | Elektromagnetický ventil - vysoké napětí |
34 | Elektromagnetický ventil - nízké napětí |
37 | Spínač brzdového světla |
39* | Žádný signál od ABS |
55 | Poškozená řídící jednotka |
71* | Spínač brzd - vysoké napětí |
72* | Spínač brzd - nízké napětí |
73* | Auto zastaveno z rychlosti vyšší než 37mph bez použití brzd |
74* | Nízký tlak pod 10 bar |
75* | Senzor teploty oleje - nízké napětí, nebo teplota vyšší než 160°C |
typ | popis chyby |
14 | Senzor teploty chladící směsy - vysoké napětí (pouze 20XE) |
15 | Senzor teploty chladící směsy - nízké napětí (pouze 20XE) |
21 | Potenciometr škrtící klapky - příliš vysoké napětí |
22 | Potenciometr škrtící klapky - příliš nízké napětí |
26 | TC škrtící klapka - příliš vysoké napětí |
27 | TC škrtící klapka - příliš nízké napětí |
31 | Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor |
39 | Senzor rychlosti (ABS) - levý přední |
42 | Senzor rychlosti (ABS) - pravý přední |
44 | Senzor rychlosti (ABS) - levý zadní |
46 | Senzor rychlosti (ABS) - pravý zadní |
55 | Poškozená řídící jednotka |
57 | Špatný signál od ABS |
58 | Signál od ABS otevřena cirkupace |
82 | Nízké napětí od ručního tlačítka |
typ | popis chyby |
16 | Přední levý elektromagnet - komunikace nebo spojení |
17 | Přední pravý elektromagnet - komunikace nebo spojení |
18 | Zadní elektromagnety - komunikace nebo spojení |
19 | Elektromagnety, relé okruhu |
25 | Vadný senzor ozubeného kolečka |
37 | Spínač brzdového světla |
39 | Senzor (ABS) - levý přední - vzduchová mezera/operace |
41 | Senzor (ABS) - levý přední - odpor/spojení |
42 | Senzor (ABS) - pravý přední - vzduchová mezera/operace |
43 | Senzor (ABS) - pravý přední - odpor/spojení |
44 | Senzor (ABS) - levý zadní - vzduchová mezera/operace |
45 | Senzor (ABS) - levý zadní - odpor/spojení |
46 | Senzor (ABS) - pravý zadní - vzduchová mezera/operace |
47 | Senzor (ABS) - pravý zadní - odpor/spojení |
48 | Napětí v soustavě - nízké/vysoké (alternátor/baterie) |
55 | Poškozená řídící jednotka |