Druhy budíků | Popis |
Tyto budíky do 250km/h jsou u motorizací 8V a 16V od počátku výroby do roku 94. Některé 8V měly stupnici jen do 225km/h. Náhon mají mechanický. | |
Motorizace V6 má stupnici budíků do 260km/h a otáčkoměr do 7000ot/min. Ručičky bílé na černém podkladu to vše do konce roku 94. Náhon je elektronický. | |
První Turbo verze měly budíky se stupnicí do 280km/h a otáčkoměr do 8000ot/min s nápisem pod tachometrem 16V Turbo, ručičky červené, náhon mechanický, změna přišla po roce 93. | |
Od roku 94 se s nástupem omezovače na 245km/h u Turba také snížila jeho stupnice na 260km/h a otáčky na 7000ot/min, náhon elektronický, ručičky červené. | |
Toto provedení je pro Calibru V6 a Turbo od roku 95 do konce roku 96, navíc je pod rádiem další panel s budíky (tlak oleje a dobíjení). Pro obě motorizace je náhon elektronický, stejné provedení mají i motorizace 8V a 16V ale stupnici jen do 250km/h a náhon mají mechanický. | |
Další a poslední změna přišla s modelem Cliff a Last Edition v letech 96-97, bílý podklad, černá čísla a červené ručičky. U motorizací 8V/16V je tachometr do 250km/h a u V6/Turbo do 260km/h, samozřejmě je součástí i panel s přidavnými budíky ve stejné barvě. | |
Takto vypadá digitální přístrojová deska, podobné nebo stejné můžete najít v Omegách A, Kadettech E, Astrách F, Vectrách A | |
Na konec trocha exotiky :-) |