popis | 2.0i 8V 85 kW (115PS) |
2.0 16V 110kW (150PS) |
2.0 16V 100kW (136PS) |
2.5 V6 125kW (175PS) |
2.0 Turbo 150 kW (204PS) |
typ motoru | C20NE | C20XE | X20XEV | C25XE/X25XE | C20LET |
konstrukce chladiče | příčné proudění | ||||
plocha jádra chladiče [cm2] | 2000 / 2300 s klima | 2000 | 2000 | 2300 | 1800 |
objem náplně chladící kapaliny [litry] | 7.2 | 7.5 | 7.2 | ||
Větrák | |||||
pohon | elektrický | ||||
počet lopatek | 5 | ||||
uspořádání lopatek | nesymetrické | ||||
průměr [mm] | 366 | ||||
Tepelný spínač | |||||
poloha | v chladiči | ||||
zapínací teplota [°C] | 100 | ||||
vypínací teplota [°C] | 95 | ||||
Otočný uzávěr | |||||
bod varu [°C] | 123 | 125 | 125 | 123 | 125 |
otvírací tlak [kPa/bar] | 120 až 135 / 1.20 až 1.35 | 120 až 135 / 1.20 až 1.35 | 120 až 150 / 1.20 až 1.50 | 140 až 150 / 1.40 až 1.50 | 120 až 135 / 1.20 až 1.35 |
Termostat | |||||
konstrukce | obtoková | ||||
počátek otvírání [°C] | 91 | 92 | 91 | ||
úplné otevření [°C] | 107 |
autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 01.02.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.