Nedílnou součástí celého systému je olejová náplň.
Výměna by se měla provádět co 3. výměnu motorvého oleje tedy co 45tkm. Špatný stav oleje poznáme velmi lehce. Nová náplň je jasné červené a čiré barvy, pokud je starý olej kalný a nebo nedej bože obsahuje špinky kovu je v kritickém stavu. V takovém případě jeho NEvýměna vede k poškození buď seropumpy nebo posilovače samotného. Špatný stav oleje může také způsobovat nepěkné zvuky v krajních polohách volantu.
|
POZOR: A to zejména na použitý typ oleje. Nenechte se zmást prodejcem, už se mi stalo a nejen mě, že chtěl dotyčný "odborník" prodat naprosto nevyhovující olej. Který směle vydával za ten správný!
Olej musí mít nápis: DEXRON II (originál), nebo modernější a plně zastupitelný DEXRON III. Cokoliv jiného NESMÍTE do systému nalít! Jakákoliv jiná náplň vede k destrukci celého systému.
Pro vysvětlení: DEXRON II je označení typu a kvality ne výrobce. Výrobců takovéhoto typu oleje je několik. Jedním z mnoha je např. Castrol, Motul, Texaco, Sunoco a další.
Rozdíl mezi verzí II a III je zejména ve zlepšení vlastností při nízkých teplotách okolo -20°C a dále došlo ke zlepšení celkových antioxidačních vlastností. Pokud vaše volba padne na novější Dexron III je to dobrá volba.
popis | cena |
olej Castrol Dexron III | cca 200,- |
nová sponka na hadici u serva | 12,- |
popis |
sada klíčů gola |
šroubovák |
kleště |
hadr na otření potřísněných částí |
záchytná nádoba |
|
autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 18.02.2004